AJ WINDOW

Upvcچیست؟

Upvcچیست؟

بهتر است نگاهی کوتاه به چیستی و ساختار پروفیل‌های پنجره‌های upvc داشته باشیم. مواد اصلی upvc را نمک طعام و نفت خام تشکیل می‌دهد. از نمک کلر و نفت خام اتیلن به‌ دست می‌آید. از طریق پلیمریزاسیون، اتیلن، کلرو وینیل با هم ترکیب شده و پلی وینیل کلرید با هم ترکیب شده و پلی وینیل کلرید به دست می‌آید که ماده‌ایی قابل ارتجاع و پلاستیکی است. این ماده تنها در ساخت ساخت درب و پنجره کاربرد ندارد بلکه در بسیاری از صنایع مانند دندانپزشکی و لوله کشی پرکاربرد است.

پنجره upvc و کاربردهای آن:

پنجره‌های دوجداره و حتی هوشمند نوعی از پنجره‌های پرکاربرد می‌باشد. مزیت‌های زیاد این نوع از پنجره‌ها باعث شده است که در بازار طرفداران زیادی پیدا کند.
این پنجره‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون تولید می‌شوند و به همین دلیل افراد می‌توانند رنگ آن‌ها را با نمای ساختمان و دکوراسیون خود هماهنگ کنند.

ویژگی‌های پنجره upvc :

عایق صوتی و حرارتی:

حفظ انرژی، مهمترین دستاورد این نوع از پنجره‌ها است. این کالا عایق حرارتی است و با حفظ گرما یا سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می‌دهند.

ضد آب:

این نوع از پنجره کاملا ضدآب است و رطوبت هیچ تاثیری روی آن نخواهد گذاشت. زیرا در این محصول گوشه‌ها با دقت زیادی جوش داده می‌شوند. همچنین یک لایه دوطرفه از الاستومر ترموپلاستیک در اطراف قاب و درز قرار داده می‌شود تا بتواند به طور کامل شکاف را مسدود کند.

کاملا سالم و بهداشتی:

پایایی این محصول بسیار بالاست و با اکسیژن ترکیب نمی‌شود. از این رو کاملا بهداشتی است. به دلیل اینکه این ماده کاملا بی‌ضرر است در زمینه پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقاومت و دوام بالا:

در کلان شهرها به دلیل آلودگی زیاد است برای مقاومت در برابر خوردگی، بهترین انتخاب برای خانه شما، پنجره‌ی دوجداره است.

سازگار با محیط زیست:

پنجره‌های upvc کاملا بدون سرب هستند و نتیجتا قابل بازیافت با طبیعت سازگار هستند.

ضد سرقت:

این محصول دارای مکانیزم قفل چند نقطه‌ایی است که در داخل پروفیل یکپارچه شده‌اند. شما می‌توانید از این پروفیل ضد سرقت به همراه شیشه ضد گلوله استفاده کنید و از امنیت ایجاد شده لذت ببرید.

مقاومت در برابر آتش سوزی:

در ساختار این پنجره غلظت کلر بالاست و همچنین ترکیبات ضد اشتعال را دارد پس در برابر آتش مقاومت بالایی دارد.

زیبایی ظاهری:

این پنجره به دلیل شکل پذیری در تمامی مدل‌ها قاب تولید استو هیچ محدودیتی برای انتخاب ایجاد نمی‌کند.

مزایای پنجره upvc:

دوام و ماندگاری بالا
تنوع رنگ بندی
تامین نور و تهویه مناسب
آب بندی کامل
نگهداری راحت

کاربردهای پنجره دوجداره upvc:

این پنجره‌ها در مکان‌های مختلفی کاربرد دارند که در زیر آن‌ها را نام می‌بریم:
مسکن
اداری و تجاری
بخش صنعتی
هتل‌ها و محل‌های عمومی
پروژه‌های بزرگ ساختمانی

قیمت پنجره یو پی وی سی:

عامل موثر آخر در خرید، هزینه و قیمت پنجره است. هزینه‌ی تمام شده‌ پنجره به ابعاد، تعداد و مدل انتخابی شما بستگی دارد. بسیاری از این کالا ها بر اساس سلیقه مشتریان بسته بندی و برای آن ها نصب می شود. اما باید توجه داشت که زمانی برای یک کالا می خواهیم تعیین قیمت کنیم، بر روی یک سری از ویژگی های خاص آن مانور دهیم. مانند نحوه نصب آسان آن، مزایا آن و قیمت آن می تواند برای مشتریان این کالا را جذاب کند.

نصب پنجره دوجداره:

حتما از کارشناسان مجرب برای نصب این پنجره‌ها استفاده کنید. در اینجا چند نکته در مورد نصب این پنجره‌ها را ذکر می‌کنیم.
ابتدا سطح محل نصب را از آلودگی‌های ساختمانی پاک کنید.
از پیچ‌های مناسب با ضخامت و جنس دیوار استفاده کنید.به عنوان مثال از پیچ خودکار برای فریم‌های اهنی و از پیچ بولتکس برای دیوار سیمانی استفاده کنید.
با استفاده از فوم سیلیکونی و چسب بعد ازنصب پروفیل به طور دقیق درز گیری را انجام دهید.
سطح پروفیل upvc را قبل از نصب تمیز کنید. سپس سطح شیشه را با استفاده از تاکوزهای پلاستیکی تعدیل کنید. در نهایت شیشه را باید روی زیرشیشه قرار دهیم و با زواره‌ها ثابت کنید.
از چکش پلاستیکی برای جایگذاری زوارها استفاده کنید تا خطر شکستگی را کم کنید.

در پایان:

پنجره‌های دوجداره با مزایا و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، بهترین گزینه برای ساختمان‌ها به شمار می‌روند. این نوع پنجره‌ها عایق صوتی و حرارتی خوب و قاب توجهی را دارند این موضوع هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید متناسب با مکان خود از این پنجره‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، متناسب با سلیقه‌ی خود اتخاب کنید.

 

عایق جنوب